In the article cited above, affiliation 6 was incorrectly listed as “Department of Endocrinology and Metabolism, Zhongshan Hospital, Fudan University, Shanghai, China” due to a composition error. The correct affiliation 6 is “Department of Endocrinology and Metabolism, Huashan Hospital, Fudan University, Shanghai, China.”

The editors apologize for the error.

The online version of the article (https://doi.org/10.2337/db22-0260) has been updated to correct the affiliation.

This content is only available via PDF.
Readers may use this article as long as the work is properly cited, the use is educational and not for profit, and the work is not altered. More information is available at https://www.diabetesjournals.org/journals/pages/license.

Article PDF first page preview

Article PDF first page preview